پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گرگان- همایش همسفر آسمانی زیارت اربعین به نیابت از شهدای گلستان به میزبانی امامزاده عبدالله گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه گرگان، همایش همسفر آسمانی زیارت اربعین به نیابت از شهدای گلستان شامگاه شنبه به همت حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) سپاه گرگان برگزار شد.

مدیرکل اوقاف امور خیریه گلستان در این همایش اظهار کرد: به همت خیران و اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان موکب شهدای گلستان در مرز مهران مستقرشده است و زائران حسینی با نیابت از شهدا همانند سال گذشته به کربلای معلی در ایام اربعین مشرف می‎شوند.

حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی افزود: استان گلستان از دیرباز به دارالمؤمنین مشهور بوده و بسیاری از مردم این استان ارادت خاصی به ائمه اطهار (ع) به‌ویژه امام حسین (ع) دارند.

وی تصریح کرد: امام حسین (ع) برای اینکه دین جدش را احیاء کند جان خود را فدا کرد و امام حسین (ع) قدمش، حرفش و کلامش پیام داشت.

سهرابی افزود: در ایام محرم و صفر باید بیش از هر چیزی بر بصیرت افزایی عاشورایی تأکید داشته باشیم چراکه بصیرت عاشورایی ضامن حفظ نظام اسلامی و اجرای احکام اسلامی در جامعه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: ۹۰ درصد موقوفات مربوط به تعزیه‌داری است که نشان‌دهنده ارادت گلستانی‌ها نسبت به اهل‌بیت عصمت و طهارت است.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی