پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: در بودجه سال جاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور, مبلغ یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که ۵۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به قیر یارانه‌ای است.

 گنبدکاووس, محمدرضا شاملو صبح امروز در حاشیه بازدید از مشکلات عمرانی روستاهای گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 3 هزار و 500 پروژه در سطح کشور برای بهسازی و طرح هادی روستاها در سال جاری در نظر گرفته شده که پیش‌بینی می‌شود با تخصیص اعتبارات بتوانیم 10 تا 12 میلیون مترمربع بهسازی و آسفالت داخل روستاها در سطح کشور انجام شود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افزود: در هر روستایی که عملیات بهسازی و آسفالت صورت گیرد، عملیات شبکه دفع آب‌های سطحی و جدول‌کشی نیز انجام خواهد شد.

شاملو تصریح کرد: سهم قیر یارانه‌ای استان گلستان 12 تا 14 میلیارد تومان است و حداقل 10 میلیارد تومان در 3 ماهه سوم سال جاری تخصیص خواهد یافت.

محمد‌تقی زمانی‌نژاد مدیر کل بنیاد مسکن استان گلستان هم در این بازدید اظهار داشت: در استان گلستان 942 روستای بالای 20 خانوار جمعیت وجود دارد که برای همه آنها طرح هادی تهیه شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان گلستان افزود: از این تعداد  در 485 روستا فاز نخست طرح هادی اجرا شده و در 146 روستا طرح هادی اجرا و به اتمام رسیده است.

زمانی نژاد تصریح کرد: بنا داریم در سال جاری در 257 روستا اجرای طرح هادی داشته باشیم و اگر تخصیص مناسب باشد از محل قیر یارانه‌ای بتوانیم 70 تا 80 کیلومتر راه روستایی انجام دهیم.

منبع:‌خبرگزاری تسنیم

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی