پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

آق قلا – هفته سوم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا با شرکت ۵۴ راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته سوم این رقابت‌ها عصر جمعه ۵۴ راس اسب از نژادهای ترکمن و دوخون در ۶ دور هزار و هزار و ۲۰۰ متری با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۶۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه اهدا شد.

در دور اول اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و ۲۴ تا ۳۲ امتیازی به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که محمد خوجملی با اسب شه راد زودتر از خط پایان گذشت و ابراهیم قره داشلی با اسب امیر پاشا و بنیامین جرجانی با اسب الیف ناز به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های ترکمن سه و چهار ساله و هشت تا ۱۴ به مسافت هزار متر بود که رامین قهرمانی با اسب گلشاد گز عنوان اول را به دست آورد و نورمحمد بهادر با اسب عجب شیر و جواد آچاک با اسب یل فام به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون دو ساله و دو تا چهار امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که کمال دالیجه عطا با اسب جانام موفق به کسب مقام اول شد و پیمان قلرعطا با اسب وروجک گمیشان و عیدمحمد غراوی با اسب بارون به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون دو ساله با امتیاز مبتدی و نبرده به مسافت هزار متر شکل گرفت که آرمین آق آتابای با اسب آزملیسا زودتر از خط پایان عبور کرد و کمال دالیجه عطا با اسب انجوی و بنیامین جرجانی با اسب اوبلا به ترتیب دوم و سوم شدند.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی