پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گنبدکاووس – استاندار گلستان گفت: زیرساخت‌های منطقه مرزی اینچه برون بسیار نا امید کننده و از افق ۱۴۰۴ عقب مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مناف هاشمی شامگاه جمعه در بازدید از منطقه مرزی اینچه برون، اظهار کرد: منطقه مرزی اینچه برون در بخش زیرساختی از افق ۱۴۰۴ عقب مانده و اگر این مشکلات برطرف نشود تصمیمات دیگری گرفته خواهد شد.

وی افزود: برای برطرف کردن مشکلات زیرساختی این منطقه به خصوص گمرک و خط ریلی به کمک تمامی دستگاه‌های اجرایی و مدیران محلی نیاز است.

هاشمی با مهم خواندن تجارت در منطقه، خاطرنشان کرد: گلستان منطقه مناسبی برای صادرات است و وجود کشورهای حاشیه دریای خزر و روسیه و همچنین خط ریلی، کمک زیادی در این بخش خواهد کرد.

وی ادامه داد: عبور روزانه خودرو از مرز باید از ۸۰ به دو هزار برسد و بر اساس برنامه ۱۴۰۴ باید ۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تن کالا مبادله کنیم که اکنون فقط ۱۶۲ هزار تن صادرات انجام می‌شود.

استاندار گلستان با بیان اینکه عقب ماندگی در زیرساخت‌های منطقه اینچه برون نا امید کننده است، گفت: برای برطرف کردن این عقب ماندگی‌ها باید در سطح ملی و نامه نگاری با وزارتخانه پیگیری شود.

هاشمی تصریح کرد: موانع بخش راه آهن هم باید برطرف شود و همکاران در راه آهن قول داده‌اند تا ابتدای آذرماه خط عریض به طول سه هزار و ۲۰۰ متر را تحویل دهند.

وی یادآور شد: امکانات رفاهی منطقه اینچه برون بسیار ضعیف است و برای گردشگران و حتی هم استانی‌ها مناسب نیست، این امکانات را باید با کمک بخش خصوصی و دولتی تامین کنیم و در صورت عملیاتی نشدن آن تصمیمات مدیریتی دیگری اتخاذ خواهد شد.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی