پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان با اشاره به واگذاری واحدهای مسکن مهر گنبدکاووس با شرایط مطلوب به مردم گفت: شهرک بهارستان ۱۲۰ هکتار است که در ۳ مرحله, بیش از ۱۲ هزار مترمربع, به فضای آموزشی تخصیص یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, اسدالله پناه یزدان, ظهر امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: شهرک بهارستان 120 هکتار است که در 3 مرحله, بیش از 4 هزار مترمربع, بیش از 6 هزار متر مربع و بیش از 2هزار مترمربع به فضای آموزشی تخصیص یافت.

وی افزود: بیش از 9 هزار مترمربع دیگر برای فضای آموزشی در این شهرک باقی مانده که امید داریم تا پایان سال جاری تحویل شود و از بیش از ,بیش از 12 هزار مترمربع واگذار شده ,بیش از هزار متر مربع به  فضای مهدکودک اختصاص یافته است.

پناه یزدان اظهار کرد: در سایت مسکن مهر پیرحاجی شهرستان گنبدکاووس یک‌هزار و 779 واحد مسکونی و تجاری وجود دارد و راه و شهرسازی استان آمادگی تحویل واحدهای تجاری را به متقاضیان با شرایط مطلوب دارد.

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان تصریح کرد: سایت مسکن مهر پیرحاجی در آخرین جلسه تشکیل شده جزء بافت روستایی تلقی شد و از نظر کارشناسی با قیمت روستایی محاسبه می‌شود.

پناه یزدان در مورد واگذاری درصد شهرداری تاکید کرد: در سال 79 اراضی شهرک بهارستان تفکیک شده و باید در همان سال, شهرداری 10 درصد خود را مطالبه می‌کرد و با توجه به افزایش بافت در سال‌های اخیر, شهرداری پس از تفکیک می‌تواند درصد خود را مطالبه کند.

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهر سازی گلستان یادآور شد: دفع آب‌های سطحی و رفع مشکلات آب و فاضلاب در مسکن مهر کاج و زابل آباد, توسط دولت و با اتکاء مالی موجود در آن زمان بود تا با ارائه تسهیلات, آورده متقاضی و یارانه انجام شود و متاسفانه در حال حاضر در مسکن مهر کاج, یک میلیارد و 70 میلیون تومان کسر آورده متقاضی داریم که در صورت, پرداخت از طرف متقاضیان ما آمادگی رفع مشکلات آب‌های سطحی, فاضلاب و آسانسور را خواهیم داشت.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی