پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

استاندار گلستان با بیان اینکه مدیران بخش کشاورزی مشکلات کشاورزان استان را برطرف کنند گفت: نرخ بیکاری در استان گلستان ۱۲ درصد است که نشان می‌دهد با وجود کارهایی که صورت گرفته وضعیت خوبی در اشتغال نداریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سید مناف هاشمی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگوی خبری با مردم در سیمای گلستان اظهار داشت: نرخ بیکاری در استان گلستان 12 درصد است که نشان می‌دهد با وجود کارهایی که صورت گرفته وضعیت خوبی در اشتغال نداریم.

وی افزود: در حوزه رونق اقتصادی در استان گلستان هم روشن است که اگر کارهای زیرساختی انجام نشود، رونقی ایجاد نمی‌شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: در حوزه کشاورزی از مدیران استان گلستان انتظار دارم باید همه مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد با مسئولان کشوری حل و فصل کنند.

هاشمی گفت: در حوزه توتون، گندم و برخی از محصولات، پرداخت‌ها به موقع انجام نمی‌شود، تلاش مدیر، استاندار و نمایندگان استان می‌تواند کمک کند تا مرکبات و محصولات دیگر روی دست کشاورزان باقی نماند.

استاندار گلستان افزود: روستاهایی در استان گلستان داریم که هنوز شرایط زیرساخت‌های اولیه را ندارند و باید وضعیت آب، برق و گاز و مشکلات آنها را رفع کنیم.

وی گفت: درباره وضعیت پروژه پتروشیمی گلستان هم گفت: اطلاعات دقیقی در این موضوع ندارم و تغییر شرایط واگذاری سهام و نحوه واگذاری، مسیری که طی کرده و پولی که از مردم گرفتند در دستور جدی قرار دارد. مسئولان این کار باید با همراهی مسئولان دولتی و نمایندگان این موضوع مهم را به اهلش بسپارند.

استاندار گلستان اظهار داشت: این کار کاملا تخصصی است و در برخی استان‌ها به نتیجه رسیده و باید منافع این افراد از بین نرود اما به اهلش سپرده شود.

هاشمی با بیان اینکه امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که تغییرات در شاخص‌های توسعه استان گلستان را در یکی دو ساله خود را نشان دهد، افزود: می‌توانیم در این استان خیلی از مشکلات را خودمان حل کنیم، اختلافات ناچیز را کنار بگذاریم دست به دست هم دهیم و مانند برخی از استان‌های کشور به دنبال توسعه استان باشیم.

هاشمی اظهار داشت: یکی از نگاه‌های من استفاده از بانوان شایسته است و یکی از کارهایی که خیلی جدی روی آن وقت می‌گذارم شناسایی بانوانی است که شایستگی دارند و وزیر کشور نیز در روز معارفه گله‌مند بودند که چرا تعداد بانوان کم است، امیدوارم در زمان تودیع این مسئله وجود نداشته باشد.

وی گفت: نباید از جوانان در مقاطع خاص استفاده کنیم و شایستگی ملاک اصلی ما است. باید از افرادی استفاده کنیم که تجربیات اولیه را داشته باشند و مردم انتظار دارند و من باید پاسخگو باشم.

استاندار گلستان با بیان اینکه تلاش می‌کنم فصلی یک‌بار یا اگر ضرورت ایجاب کرد زودتر در خدمت مردم باشم و به مردم گزارش دهم، افزود: ما واقعا نیاز به مشارکت مردم داریم و هرجا مردم ورود پیدا کنند توفیق داریم و در زمان دفاع مقدس، افتخاراتی که پاسداران ما داشتند و امنیتی که امروز داریم، مرهون تلاش‌های سپاه و ارتش هستیم.

وی گفت: از دستگاه‌های اجرایی خواهش می‎کنیم، موانعی که بر سر راه تولید وجود دارد را رفع کنند، نمی خواهیم کار غیرقانونی کنند بلکه می‌خواهیم تفسیر درستی از قانون داشته باشند، درب اتاق‌شان برای مردم باز باشد.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی