پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: شهرستان گنبدکاووس دارای حدود ۴۹۰ آموزشگاه شهری و روستایی است که از این تعداد, حدود ۱۰۰ آموزشگاه, دارای قدمت بین ۲۵ تا ۵۰ سال بوده و از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, فرج الله رزاقی, ظهر امروز در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های بنیاد برکت در دبستان بزرگمهر گنبدکاووس اظهار داشت: شهرستان گنبدکاووس دارای حدود 490 آموزشگاه شهری و روستایی است که از این تعداد, حدود 100 آموزشگاه, دارای قدمت بین 25 تا 50 سال بوده و از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند.

وی افزود: گنبدکاووس با 70 هزار نفر دانش آموز, یکی از وسیع‌ترین حوزه‌های آموزشی در سطح استان است که فاصله شمالی‌ترین مدرسه تا جنوبی‌ترین مدرسه حدود 250 کیلومتر است.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس افزود: 150 آموزشگاه گنبدکاووس نیاز به ساخت‌و‌ساز و مقاوم‌سازی دارد که با بهره‌برداری از این 3 آموزشگاه امروز, این تعداد به 147 آموزشگاه کاهش پیدا کرده است.

رزاقی تصریح کرد: 25 آموزشگاه با ظرفیت خیرین در حال ساخت است و اگر چتر سخاوت آسمان برای کشاورزان خوب باشد, که بیشتر خیران ما هم کشاورز هستند, مطمئنا, کمک‌های آنان در حوزه ساخت بیشتر خواهد شد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: آموزشگاه برکت بزرگمهر در شهر گنبدکاووس با 12 کلاس و یک میلیارد و 950 میلیون تومان اعتبار, آموزشگاه برکت مالک اشتر با 8 کلاس و 800 میلیون تومان اعتبار در روستای کاکا گنبدکاووس توسط بنیاد برکت به بهره‌برداری رسید.

رزاقی اظهار کرد: آموزشگاه برکت معلم شادکام با 8 کلاس و 950 میلیون تومان اعتبار در روستای آبادان‌تپه گنبدکاووس از دیگر پروژه‌های افتتاح متمرکز امروز بنیاد برکت بود.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی